Gouden tour

  • Fisichella

    Zijn er hier mensen die meespelen met de gouden tour? Ik weet da die vraag hier al eens de revue is gepasseerd maarheb er toen zo geen aandacht aan geschonke.

    Fisichella

  • Wil Gommans

    Ik doe al jaren mee aan www.goudentour.be

    Het is razend moeilijk om in te vullen en dus om iets te winnen…

    er doen DUIZENDEN Belgen aan mee, je moet dus een flinke portie geluk hebben om wat te winnen omdat je maar 'n bepaald “bedrag” mag uitgeven.

    Het is dus onmogelijk omde “veste” renners te kiezen ! Je moet “toevallig” de juiste combinatie weten uit te kiezen…

  • MartijnS

    Kan je als Nederlander ook mee doen? En/of weet iemand of er in Nederland ook zo'n grote tourpool is waarmee je knap centen kan verdienen/verliezen?

  • pg

    Je kunt hier ook wel aan mee doen volgens mij

  • Zoefke

    ik doe ook al jaren mee !!!!!!!

    heb enkele jaren geleden een fiets gewonnen met een dagzege

    en een aankomst in parijs voor 2 personen mogen meemaken op de hoofdtribune' door een derde plaats in den dagprijs.

    in de algemene stand kom ik meestal in de top 150 terecht, maar das belange nog geen top 10, en daar valt pas echt iets te winnen !!!!!!!!

    maar ben het er volledig mee eens, dat het dit jaar echt heel moeilijk wordt voor het algemeen klassement.

    1) zeer moeilijk om een goede ploeg te vormen rond Armstrong

    2) als je Lance niet neemt,welke 2 kopmannen dan wel

    3) ik vrees dat te veel sprinters niet gaan opbrengen

    4) weinig goede keuze tussen de beschermde renners

    5) nog belangrijker dan andere jaren,zal de keuze van de helpers worden

    en op dit ogenblik heb ik nog een keus of 10 en maar plaats voor 3.

    tzal dis nog een weekje wikken ,wegen en zwoegen worden pfffffff

  • Fisichella

    bij mij is het ook zo,maar nemen jullie helpers uit de ploeg van je kopman?(je zal het systeem wel kennen als de kopman wint krijgt dehelper ook punten dus 2 keer prijs)

  • Zoefke

    niet echt!!!!! zoek meer naar all-rounders of renners die iets kunnen betekenen zoals Cooke vorig jaar.