Keuze uit koppeltjes

  • Brummel@

    De eerste 10 per etappe krijgen punten en eindklassement geel, groen en bollen tellen redelijk zwaar mee. Welke 3 koppeltjes kiezen jullie dan?

    1. Groenewegen / Mas

    2. Groenewegen / Gaudu

    3. Groenewegen / Ciccone

    4. Gaudu / Mas

    5. Gaudu / Ciccone

    6. Mas / Ciccone

  • Jung Bobbels

    6, 5 en 4. In die volgorde.

    vanwege de moordende concurrentie weinig vertrouwen in dylan helaas.

  • Bob

    Dylan is echt goed in vorm, en heb weinig vertrouwen in Mas en Gaudu. Ik ga dan voor 3… tijdje niks.. en dan 1 en 2.

  • Sjak

    Eens met Bob, hoewel ik Mas en Gaudu zeker niet zou afschrijven. Een top 10 sprint is nu eenmaal voorspelbaarder dan een top 10 bergetappe en Groenewegen steekt in prima vorm.

  • Tour

    Mas heeft zowel in 2022 als in 2021 maar 3x of minder in de top 10 gereden .

    Dus die zou ik sowieso af laten vallen.

  • Brummel@

    Jokertje v2

    Mas heeft zowel in 2022 als in 2021 maar 3x of minder in de top 10 gereden .

    Dus die zou ik sowieso af laten vallen.

    En als je de Vuelta van 2022 meeneemt in jouw beredenering: 2x 2e, 2x 3e, 1x 5e, 2x 6e en 1x 8e

    Hier stond ik dan wel weer van te kijken en geeneens zo lang geleden…

  • Tour

    Dat klopt, maar op één of andere manier lijkt het erop dat ie in de Vuelta beter is dan in de Tour..

    Of dat door tegenstand te maken heeft of dat ie zich wellicht meer focust op de Vuelta?? Zeg het maar.

  • Linkeballer

    Groenewegen / Ciccone

    Groenewegen vaak top10 in de sprintetappes. Ciccone zie ik ook wel 2/3x top10 rijden en kans op bollen.

  • Brummel@

    Linkeballer

    Groenewegen / Ciccone

    Groenewegen vaak top10 in de sprintetappes. Ciccone zie ik ook wel 2/3x top10 rijden en kans op bollen.

    En de andere 2 koppeltjes?

  • Linkeballer

    Oja :D

    1 en 2 dan, ivm vrij zekere top10 noteringen van Groenewegen. Die gaat vaker top10 rijden dan Ciccione. Mas en Gaudu zullen om het even zijn.