Tot volgend jaar

  • Michiel

    Nou, dat was wat mij betreft een van de minder interessante Tour-edities in jaren. Bedankt dat jullie (en Boasson Hagen uiteraard) het wat draaglijker hebben gemaakt. Ik hoop jullie volgend jaar allemaal weer te spreken hier, en dat we nog vaak het robot-spel mogen spelen. En dan liefst met een iets spannender parcours. Kortom! Tot over 49 weken!

  • jackie

    Ben uiteindelijk met mn 2e team bij Ploegleider (met Boasson Hagen!) 38e geworden van de ruim 7000 deelnemers. Zeer tevreden dus.

    Ik vond het wel een leuke Tour maar het wordt tijd aan het einde van Sky. 

    Hoop dan ook op Dumolain volgend jaar. 

    Idd tot over 49 weken!

  • De Rode Lantaarn

    Tot volgend jaar.

    Wat mij betreft mag het robot spel ook spannender. :) 

    En ik hoop op stickys.

    Hopen mag.

    Ik vond het ook een saaie Tour maar de kleine tijdsverschillen hielden het wel spannend.

    Ik ga zelf nog verder met de Vuelta.

  • DeLamme.

    Hoe anders had deze Tour kunnen zijn als Valverde, Porte, Sagan e.d. deze editie hadden uitgereden.

    Ik hoop niet op einde Sky tijdperk. Wel op teams die kunnen en willen aanvallen.

    Tot volgend jaar; ik zal er weer zijn.

  • Casagrande

    Minder spannend dit jaar, maat wel aantal leuke verrassingen. Genoten van prestaties Sunweb. Twee schitterende NL etappe zeges. Ach zo vervelend was het toch niet.

    Iedereen bedankt voor de discussies en het delen van interessante en soms ook minder relevante info

  • Casagrande

    Erik

    Minder spannend dit jaar, maat wel aantal leuke verrassingen. Genoten van prestaties Sunweb. Twee schitterende NL etappe zeges. Ach zo vervelend was het toch niet.

    Iedereen bedankt voor de discussies en het delen van interessante en soms ook minder relevante info (haha)

    Is er er eigenlijk ook Vuelta forum?

  • DeLamme.

    Erik
    Erik

    Minder spannend dit jaar, maat wel aantal leuke verrassingen. Genoten van prestaties Sunweb. Twee schitterende NL etappe zeges. Ach zo vervelend was het toch niet.

    Iedereen bedankt voor de discussies en het delen van interessante en soms ook minder relevante info (haha)

    Is er er eigenlijk ook Vuelta forum?

    Zo niet ; Topic Vuelta aanmaken ;-)

    Ik blijf wel plakken dan ….

  • De Rode Lantaarn

    https://vuelta.startpagina.nl/forum/

    Deze is er in ieder geval van startpagina.

    Maar tot nu toe weinig gebruikt.

  • Brummel@

    Tot volgend jaar !!!