Ploegleider DVHN team

  • Muda

    Vind Schachmann toch erg lastig inschatten. Hij zegt te moeten werken voor het team, maar wat nou als dat pas vanaf de Pyreneeën echt nodig is. Met een goede TTT en daarna etappe 3 kan hij ook zo in het geel staan

  • Spakeloos

    Ja is lastig. Maar geel krijgt ie dan niet hoor, zal dan toch echt Sagan zijn.

  • Jan Willem

    Rik

    Vind Schachmann toch erg lastig inschatten. Hij zegt te moeten werken voor het team, maar wat nou als dat pas vanaf de Pyreneeën echt nodig is. Met een goede TTT en daarna etappe 3 kan hij ook zo in het geel staan

    Hij hoeft inderdaad pas in het hooggebergte bij te staan. Mocht hij dan wit hebben al, wie weet mag hij daar voor gaan. Soms lan het raar lopen.

  • Mark

    Laatste twijfel voordat me team klaar is. TJ en 1punter of Konrad en Roche

  • Tour

    TJ?

  • Nanda

    Als jullie zouden moeten kiezen tussen de koppels Trentin/Van Aert en Matthews/Van Garderen. Wat zou jullie keuze zijn?

  • Mark

    Tj van Garderen stefanus

  • Tour

    Dat mensen daar nog serieus over nadenken omdat ie 1 rondje aardig gereden heeft. Hoevaak heeft ie teleurgesteld?

  • Tour

    Ik zit zelf nog met de keuze welke klassementsrijder ik toevoeg. (Pinot en Bernal al in mijn team)

    Yates - zal behoorlijk wat punten pakken ivm zijn punch maar in het klassement zie ik hem niet zo hoog eindigen.

    Quintana - al jaren ongelukkig doordat ie de dubbel reed of andere obstakels tegenkwam. Maar waarom zou ie ze eigen niveau niet kunnen halen?

    Kruijswijk - is nooit zo’n puntenpakker geweest, echter direct kans op bonuspunten etappe 1, 2 en daarnaast goede TTT. Daarna hoogstwaarschijnlijk pas wachten op week 3. Als je alle interviews leest van afgelopen dagen wordt je steeds optimistischer over zijn kansen maar wellicht is dat mede door de chauvinistische blik. Maar itt Yates sowieso wel een beter gevoel voor de eindklassering bij Stevie. 

    Wat zullen de laatste dagen tergend langzaam voorbij gaan…. pffff…

  • Mark

    D Martin? Elk jaar garantie op veel punten ivm zijn punch