Sprinters

  • Michiel

    Om het overzichtelijk te houden, bij deze een algemeen topic over de beste sprinters.

  • Casagrande

    Hier alvast een eerste selectie:

    Bennet

    Ewan

    Nizollo (staat bij cyclingfever nog op voorlopige lijst)

    Demare

    Sagan

    Ackermann (of Sagan of Ackermann of beiden?? resultaten van de laaste houden nog niet over dit seizoen)

    Laporte

    Matthews (gaat ie zich mengen op het vlakke?)

    Stuyven

    Colbrelli (vorig jaar gebonden aan teamorders, lijkt nu voor eigen kans en groen te mogen gaan)

    Bol (zie Ackermann)

    Kristoff (misschien ietwat over de top en lijkt vooral voor Poga hard op kop te moeten gana rijden op het vlakke)

    M. Pedersen (zie Kristoff??)

    Philipsen

    Coquard (niet overtuigend)

  • Orakel

    Bennett lijkt het niet te gaan redden. Cav met een upgrade contract?

  • Dukrot

    Al iets bekend of Philipsen en Merlier allebei gaan?

  • Brummel@

    Dukrot

    Al iets bekend of Philipsen en Merlier allebei gaan?

    Nee, nog geen nieuws voorbij zien komen. Philipsen (licht) geblesseerd afgelopen week en Merlier was uitgeput na een halve Giro.

  • Dukrot

    Viviani zoals verwacht in ieder geval niet, stond op 1 of andere manier altijd nog wel op een voorlopige lijst van Cofidis. Dan zal Laporte nog wel aardig wat punten gaan scoren

  • Dukrot

    Wat denken we van Bol? Flink ziek geweest maar geeft aan net op tijd fit te zijn. Kwamen er met de sprint trein in Belgie nog niet aan te pas. Hele lastige vind ik. Wel complete trein ingericht en max focus op de sprint in de ploeg maar lekker loopt het daar ook niet allemaal. 1 of 2 keer top 3 kan hij on de basis op een goede dag wel. Maar niet constant denk ik

  • SnelleJelle

    Dukrot

    Wat denken we van Bol? Flink ziek geweest maar geeft aan net op tijd fit te zijn. Kwamen er met de sprint trein in Belgie nog niet aan te pas. Hele lastige vind ik. Wel complete trein ingericht en max focus op de sprint in de ploeg maar lekker loopt het daar ook niet allemaal. 1 of 2 keer top 3 kan hij on de basis op een goede dag wel. Maar niet constant denk ik

    Nog niet veel laten zien maar heeft toch een eigen trein. Beetje zoals Coquard en Bouhanni, een jaarlijks twijfelgevalletje

  • Casagrande

    Enige zekerheidjes zijn voor mij (parcours in acht genomen) Demare, Ewan, Sagan en Colbrelli…. dan volgt er toch een groepje met veel ??? of ze in de spellen genoeg punten opleveren indien alleen etappe uitslagen tellen:

    Merlier/Philipsen, Laporte, Stuyven, Coquard, Bol, Ballerini, Matthews, Kristoff

    Hoe zouden jullie deze classificieren als je er nog 3 a 4 kon kiezen?

    Neig zelf naar Merlier, Laporte, Stuyven en Matthews

    PS ga ervan uit dan Bennet niet mee gaat.

  • Brummel@

    Casagrande

    Enige zekerheidjes zijn voor mij (parcours in acht genomen) Demare, Ewan, Sagan en Colbrelli…. dan volgt er toch een groepje met veel ??? of ze in de spellen genoeg punten opleveren indien alleen etappe uitslagen tellen:

    Merlier/Philipsen, Laporte, Stuyven, Coquard, Bol, Ballerini, Matthews, Kristoff

    Hoe zouden jullie deze classificieren als je er nog 3 a 4 kon kiezen?

    Neig zelf naar Merlier, Laporte, Stuyven en Matthews

    PS ga ervan uit dan Bennet niet mee gaat.

    Denk eerder Coquard ipv Merlier. Die was in de Giro na 11 etappes uitgeteld. Moet eerst nog maar zien of hij start, danwel hoeveel etappes hij het volhoudt. Ik ga er voorlopig vanuit dat Bennett wel gaat meedoen. Overige  3 hetzelfde. Ballerini sprinten?? Wellicht Pedersen toevoegen voor de sprints, zie vorig jaar, dit jaar tot op heden iets minder…