Teams - Ploegleider

  • Sjaakie

    Voorlopig staat mijn team en heb ik de keuze vooralsnog om Colbrelli mee te nemen:

    Roglic

    Pogacar

    Hamilton

    Gaudu

    Alaphilipe (in hoop gele trui en daarna klassement)

    O'Connor

    Laporte

    Colbrelli

    Turgis

    Peak

    Castroviejo

    Stannard

    Skujins

    Nog tips of aanmerkingen?

  • Bob

    Er doen er een paar niet mee.

  • Sjaakie

    haha dat zijn dan hooguit de wissels (de laatste 5) - Het gaat me voornamelijk over de 1e 8 renners.

  • Bob

    We gaan veel sprinten deze ronde. Ik zou Hamilton heroverwegen en een sprinter erbij nemen.

  • Nathalia Cycling

    Hamilton vind ik juist wel een leuke verrassing! Ik zou O'Connor eruit halen en er één van de volgende sprinters bij zetten: Bonifazio (3), Greipel (4), Van Poppel (4), Ballerini (5)

    Het probleem met O'Connor is dat hij nog niet weet of zijn doel het  AK wordt  of dat hij een  rittenjager wordt. Het team moet nog hierover beslissen. Als hij voor het AK gaat, zal hij wellicht veel rond de 10e - 15e plek eindigen en zo in de top 10 terecht komen. Als rittenjager schat ik hem hoger in (net als Woods en Carapaz).

  • Bob

    Hamilton is nog best duur voor zijn status, maar verder kan ik je wel volgen.

  • Tour

    Met Hamilton en Connor heb je wel 2 renners die eventueel rit op rit kunnen aanvallen en je ziet vaak wel dat 3 etappes gegund worden aan aanvallers. Oftewel je hebt ook wel wat aanvallers nodig, ziet er gevarieerd uit. Wel erg benieuwd wat Ala wilt en kan laten zien. Zou ie niet voor klassement gaan, ben je afhankelijk van de 1e week maar of ie die topvorm heeft? Stel dat ie afhaakt heb je wel maar 3 klassementrijders en dat is best karrig.

  • Nathalia Cycling

    Met wie zou je meer punten gaan halen? De combinatie Gaudu + Haig of de combinatie Hamilton + O'Connor?

  • Spakeloos

    TourJunkie

    Met wie zou je meer punten gaan halen? De combinatie Gaudu + Haig of de combinatie Hamilton + O'Connor?

    Hangt er vanaf wie de bollen wint ;-)

    Gaudu - Haig

  • Tour

    Laatste jaren had je genoeg aan 2 sprinters, groene trui en een kleine, maar nu heb je zo'n 8 sprintetappes en 6 bergetappes. Van die 6 etappes zullen hoeveel uitmonden in een strijd tussen de klassementrijders? Ik twijfel nu of het niet meer loont om maar 3 GC rijders mee te nemen en een extra sprinter op te nemen. Hoe denken jullie daar over?