Etappe 4

  • Spakeloos

    Nou, daar gaan we weer. Zonder de exacte consequentie te weten van de crashes van vandaag, kom ik voor de 4de etappe tot de volgende voorspelling:

    Merlier

    Bol

    Colbrelli

    Bouhanni

    Cavendish

  • Sam Boni

    Ik hoop op Colbrelli

  • Michiel

    Het loopt wat op aan het einde, dus denk dat ze bij Alpecin voor Philipsen gaan. En ik verwacht om dezelfde reden Coquard en Laporte nog wel vandaag. En benieuwd hoe het met Sagan gaat, als die er goed doorheen is gekomen zou jij vandaag normaal gesproken ook een van de favorieten zijn.

  • Michiel

    En Demare niet te vergeten, als hij fit is.

  • Spakeloos

    Michiel

    Het loopt wat op aan het einde, dus denk dat ze bij Alpecin voor Philipsen gaan. En ik verwacht om dezelfde reden Coquard en Laporte nog wel vandaag. En benieuwd hoe het met Sagan gaat, als die er goed doorheen is gekomen zou jij vandaag normaal gesproken ook een van de favorieten zijn.

    Ja maar het loopt niet zo op da de vlakke sprinters het teveel vinden. Maar een Colbrelli en Laporte komen wel wat dichterbij hierdoor

  • Spakeloos

    Michiel

    En Demare niet te vergeten, als hij fit is.

    Verwacht ik niet na zijn val

  • Orakel

    In 2015 werd hier ook gefinished. Het parcours is zo snel in de finale dat die kleine stijging niets voorstelt. Ik denk dat Laporte zich koest houdt, die gaat zijn leven niet wagen voor een ereplaats.

  • De Rode Lantaarn

    Philipsen

    Ballerini

    Bouhanni

    Maar het zou mij ook niets verbazen als het 1 Philipsen 2 Merlier en 3 V.d. Poel zou worden.