TdF voorbereidingskoersen

  • Casagrande

    In deze post kunnen we de vorm van de renners bespreken op basis van de laatste rittenkoersen/eendagskoersen:

    Dauphiné: naar mijn idee waren bergop: Vingegaard, O'Connor, A. Yates (in TdF knechtenrol) en misschien ook Hindley en Ciccone (aangegeven voor ritzeges en bollen te gaan) allemaal in orde.

    Tegenvallers: Landa, Mas, Martinez, Carapaz en toch ook wel Bernal (benieuwd wie kopman wordt bij Ineos).

    Verder vielen in positieve zin op: Laporte en Wright plus eventueel Trentin.

  • Casagrande

    Casagrande

    In deze post kunnen we de vorm van de renners bespreken op basis van de laatste rittenkoersen/eendagskoersen:

    Dauphiné: naar mijn idee waren bergop: Vingegaard, O'Connor, A. Yates (in TdF knechtenrol) en misschien ook Hindley en Ciccone (aangegeven voor ritzeges en bollen te gaan) allemaal in orde.

    Tegenvallers: Landa, Mas, Martinez, Carapaz en toch ook wel Bernal (benieuwd wie kopman wordt bij Ineos).

    Verder vielen in positieve zin op: Laporte en Wright plus eventueel Trentin.

    Bij tegenvallers: Gaudu niet te vergeten.

    En Ala was toch (gelukkig) ook wel weer in orde

  • Dukrot

    Jorgenson en Rodriguez bleven ook wat a hter, maar waarschijnlijk vanwege de valpartijen. Wel interessante renners nirmaal gesproken.

  • Dukrot

    G Martin deed ook wel aardig mee. Kan er soms zo maar weer bij zitten via lange ontsnapping omhoog werken of voor de bollen

  • Casagrande

    Kan je nog om Gall heen na wat die nu in Zwitserland laat zien? Is al hele seizoen bergop “on fire”

  • Michiel

    Maar ja, Ben O'Connor.

  • Casagrande

    Michiel

    Maar ja, Ben O'Connor.

    En ook die is goed bezig.

  • Michiel

    Casagrande
    Michiel

    Maar ja, Ben O'Connor.

    En ook die is goed bezig.

    Een van de dilemma's dit jaar, hoewel de balans wat mij betreft nog wel doorslaat naar O'Connor. Als hij vorig jaar niet zoveel pech had gekend, was dat denk ik een van de smaakmakers van de Tour geweest.

  • Casagrande

    Bilbao gaat ook lekker mee en die kan in klein groepje goed aankomen en tijdrijden. Ziet er vooralsnog beter uit dan Landa

  • Sjak

    Van wie verwachten jullie meer top 20-noteringen: Bilbao of O'Connor? En wat betreft hun plek in AK? Op voorhand dacht ik O'Connor met overmacht, maar ik was positief verrast door de uitslagen van Bilbao (in weliswaar matig bezette 1-weekse rondes). Wat denken jullie?