Laatste sprinterskeuze

  • Brummel@

    Welke 4 van onderstaande sprinters scoren de meeste top 10 noteringen in de sprintetappes incl. rit 19:

    - Van der Poel

    - Coquard

    - Meeus

    - Aranburu

    - Trentin

    - Van Poppel

    - Sagan

    - Welsford

  • Bob

    Sagan, Meeus, Welsford.

  • Linkeballer

    Ik zou zeggen Vd Poel en V. Poppel. Al is Vd. Poel geen sprinter, die zal z'n punten punten in andere etappes gaan pakken. De rest zal stuivertje wisselen (lees gokken) zijn.

    • Coquard rijdt nooit een grote ronde uit, dus die zou ik weglaten.

    • Meeus ben ik niet van overtuigd, ik denk dat V. Poppel uiteindelijk meer punten zal pakken.

    • Aranburu geen top10 in sprintetappes. Kan in een ontsnapping meezitten, maar daar rijden er zoveel van rond.

    • Trentin gaat knechten, dus zal niet of nauwelijks meesprinten.

    • Sagan niet gemotiveerd

    • Welsford eerste grote rond, vrij zwaar parcour dus die gaat er m.i. niet aan te pas komen (en rijdt m (daardoor) ook niet uit vermoed ik)

  • Brummel@

    Bob

    Sagan, Meeus, Welsford.

    En de 4e?

  • Brummel@

    Linkeballer

    Ik zou zeggen Vd Poel en V. Poppel. Al is Vd. Poel geen sprinter, die zal z'n punten punten in andere etappes gaan pakken. De rest zal stuivertje wisselen (lees gokken) zijn.

    • Coquard rijdt nooit een grote ronde uit, dus die zou ik weglaten.

    • Meeus ben ik niet van overtuigd, ik denk dat V. Poppel uiteindelijk meer punten zal pakken.

    • Aranburu geen top10 in sprintetappes. Kan in een ontsnapping meezitten, maar daar rijden er zoveel van rond.

    • Trentin gaat knechten, dus zal niet of nauwelijks meesprinten.

    • Sagan niet gemotiveerd

    • Welsford eerste grote rond, vrij zwaar parcour dus die gaat er m.i. niet aan te pas komen (en rijdt m (daardoor) ook niet uit vermoed ik)

    En de 3e en 4e renner?

  • Linkeballer

    Dan zou ik gokken op Sagan en meeus als 3e en 4e renner

  • Orakel

    Meeus, Coquard, Sagan, Welsford.

  • Jurgen

    Welsford, Meeuws, Sagan, v Poppel

  • Bob

    En nu we ook Bauhaus mogen kiezen?

  • Casagrande

    Bauhaus, Welsford, MvdP, Sagan