Groene trui

  • Ton

    Buchmann of Kelderman kopman ?

  • TourdeTinus

    Ton

    Buchmann of Kelderman kopman ?

    Dat zal Kelderman worden. Kelderman rijdt goed en stond aangeschreven als kopman voor de Tour. Lijkt me geen twijfel. Als Bora Buchmann kopman maakt, op een parcours wat perfect is voor Kelderman, maken ze Wilco echt belachelijk.

  • Spakeloos

    Ze hebben aangegeven dat kelderman kopman blijft. Lijkt me ook logisch

  • Brummel@

    Deze discussie lijkt me thuishoren in het ‘Gele trui’ topic en niet in de ‘Groene trui’…

  • Super Mario

    1 Bennett

    2 Demare

    3 Ewan

    Dit lijkt me een goed item voor onder groene trui en om reacties uit te lokken.????

  • Ton

    Bennett, Demare, Ewan ok maar dan ?

    Streep 5 renners weg voor top 10 sprint:

    Laporte, Matthews, Colbrelli, Kristoff, Sagan, Cort, van Poppel, Bol, Merlier, Philipsen, Bouhanni, Coquard.

  • Michiel

    Brummel@

    Deze discussie lijkt me thuishoren in het ‘Gele trui’ topic en niet in de ‘Groene trui’…

    Yep!

  • Michiel

    Ton

    Bennett, Demare, Ewan ok maar dan ?

    Streep 5 renners weg voor top 10 sprint:

    Laporte, Matthews, Colbrelli, Kristoff, Sagan, Cort, van Poppel, Bol, Merlier, Philipsen, Bouhanni, Coquard.

    Van Aert / Nizzolo / Mezgec?! (Op basis van vorig jaar doe ik dit, geef ik eerlijk toe…)

  • Brummel@

    Michiel
    Ton

    Bennett, Demare, Ewan ok maar dan ?

    Streep 5 renners weg voor top 10 sprint:

    Laporte, Matthews, Colbrelli, Kristoff, Sagan, Cort, van Poppel, Bol, Merlier, Philipsen, Bouhanni, Coquard.

    Van Aert / Nizzolo / Mezgec?! (Op basis van vorig jaar doe ik dit, geef ik eerlijk toe…)

    Ackermann, Stuyven, Pedersen…

    Post was bewerkt op 11-06-2021 21:21 door Brummel@

  • Michiel

    Brummel@
    Michiel
    Ton

    Bennett, Demare, Ewan ok maar dan ?

    Streep 5 renners weg voor top 10 sprint:

    Laporte, Matthews, Colbrelli, Kristoff, Sagan, Cort, van Poppel, Bol, Merlier, Philipsen, Bouhanni, Coquard.

    Van Aert / Nizzolo / Mezgec?! (Op basis van vorig jaar doe ik dit, geef ik eerlijk toe…)

    Ackermann, Stuyven, Pedersen…

    Ja, inderdaad. Mooi lijstje hoor, dit jaar.