Groene trui

  • JohnGoGo

    Bennett hoogst onzeker geworden. Dark horse Morkov bij DQS?

  • Casagrande

    JohnGoGo

    Bennett hoogst onzeker geworden. Dark horse Morkov bij DQS?

    Ja inderdaad nu wordt opeens overwogen contract Cav op te waarderen en hem als sprinter mee te nemen…..

    En met Philipsen ziet het er vooralsnog ook niet goed uit.

  • Dukrot

    Pedersen gaf in een interview begin van het jaar aan ooit nog wel eens een keer voor groen te willen gaan.   Rijdt alleen niet lekker rond laatste maanden en ook nog gevallen. Dat kan niet veel worden lijkt me of wel? Iemand ists van gehoord? Zit ook nog met Stuyven en evt Theuns wisselen veel af

  • Bob

    Spakeloos
    Michiel
    Spakeloos

    Dan stel ik alvast de standaard vraag: mag Van Aert meesprinten?

    Meer dan vorig jaar nog denk ik, en toen deed hij toch ook vaak mee.

    Ja normaal wel, maar is hij voldoende hersteld van de blindedarmontsteking? Heeft het zijn voorbereiding niet verstoord? Maar: het is wel Van Aert. Lichamelijk ongemak zal hem niet van doel afhouden toch?

    Lichamelijk ongemak kan iedereen afhouden van een lichamelijke prestatie. Ik durf het niet aan met Van Aert is budgetspellen.

  • SnelleJelle

    JohnGoGo

    Bennett hoogst onzeker geworden. Dark horse Morkov bij DQS?

    Bennett heeft de medische checks doorstaan voor de Tour. Maar in hoeverre hij werkelijk fit is en of hij een mogelijke groene trui de bergen over gaat krijgen blijft de grote vraag.

  • Nathalia Cycling

    Ik verwacht dat de groene trui dit jaar naar Demare gaat. De belangrijkste uitdager zal Colbrelli worden.

  • Spakeloos

    TourJunkie

    Ik verwacht dat de groene trui dit jaar naar Demare gaat. De belangrijkste uitdager zal Colbrelli worden.

    Mee eens, top 3 Demare, Colbrelli, Sagan

  • Bob

    Wie beschikt over de beste talenkennis? Ik heb dit interview met Matthews alleen in het Frans en Duits gevonden.

    https://www.eurosport.fr/cyclisme/tour-de-france/2021/tour-de-france-matthews-il-y-a-quatre-ou-cinq-etapes-qui-me-conviennent-assez-bien_vid1495170/video.shtml

    https://www.eurosport.de/radsport/tour-de-france/2021/tour-de-france-2021-michael-matthews-uber-den-kampf-ums-grune-trikot_vid1495169/video.shtml

    De onderschriften verschillen nogal, ook al gaat het om het zelfde interview. De een zegt hij gaat voor groen, de ander hij kiest er een paar etappes uit.

  • Den Drie Vogels

    Hij gaat voor etappes en ziet goede kansen in de eerste week. Etappe 2 bijv met 50 punten voor groen op mur de bretagne en als hij er dan goede klasseringen bij heeft in de vlakke sprints zouden hem kunnen doen beslissen om voor groen te gaan in restant van de tour.

    Het doel is een etappe winnen in de eerste week.

  • Bob

    Ah dank! ZIet hij nou 4 of 5 kansen in de hele Tour of alleen al in de 1e week? Haal ik hieruit dat hij iig in de 1e week ook op het vlakke gaat meesprinten? Of zich wel reden om hem dan op te nemen in de pooltjes, toch?