Teams - Ploegleider

  • Spakeloos

    Ik heb gelukkig Haig niet genomen, maar wel Roglic. Maar die heeft bijna iedereen denk ik, dus dat valt mee. Heb wel Vingegaard om te compenseren.

  • Spakeloos

    Orakel

    Zelf speel ik cyclingmaster en daar dien je gewoon iedere dag een lijstje van 9 renners in. Je kan dan de actualiteit mee laten spelen (kans op vluchters, wie is gevallen, welk koersverloop verwacht je)… Veel interessanter en bij tegenslag/valpartijen heb je er maar 1 etappe last van.

    Het leuke van Ploegleider is dat je van tevoren een inschatting moet maken met een krap budget. Blijft een leuke puzzel, maar is wel kwetsbaar inderdaad. Daarom heb ik meestal ook reserves die nog iets kunnen en niet alleen maar 1 punters. Paret-P en Bissegger dit jaar van 2 punten

  • Tour

    Hoop renners met verrassende waarde dit jaar. Zowat heel onder de 8 punten…

    Krijgt denk ik een hoop verschillende teams bij Ploegleider, leuke indeling wat mij betreft.

  • JohnGoGo

    Cattaneo voor 1 punt. Lijkt me de gok wel waard haha. Wie kunnen we nog meer tot de low priced potentiële hoge puntenpakkert rekenen?

  • Bob

    Zijn ploeggenoot Senechal is ook 1.

  • Bob

    Brent van Moer mag wrs wel weer lekker gaan aanvallen en wat punten sprokkelen.

  • Tour

    Benieuwd wat Aranburu waard gaat zijn bij Ploegleider, wat denken jullie toch een aardig parcours voor hem denk ik?

  • Bart

    Wat is jullie ideale verdeling tussen klassement, punch, sprint enz?

  • Tour

    Mijn ploeg maar nog niet helemaal compleet, ik heb nog 7 punten over voor 1 plek.

    Roglic 

    Pogacar

    Vingegaard

    Pinot (hoop voor de bollentrui)

    Kung

    Cort

    Aranburu

    Van Aert

    Cattaneo

    Hermans

    1 punt - opvulling

    1 punt - opvulling

    7 punten over.

    Jullie nog tips?

    Twijfel om misschien toch Sagan voor de 7 punten mee te nemen omdat ik nog wel een klimmer kan meenemen maar dan heb ik wissel problemen. 

    Gekozen voor maar 3 klassement toppers omdat ik denk dat er veel aanvallers en punch etappes tussen zitten.

  • Sam Boni

    Teuns? McNulty?